Nog geen klant maar wel interesse?
Your Title Goes Here
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Zit ik vast aan een contract?
Nee, het is geheel flexibel en maandelijks opzegbaar zonder enige extra kosten. U betaalt alleen in de maand dat u bij ons zit.
Zijn er verborgen kosten?
Nee wij vinden dat alles transparant moet zijn naar de klant, daarom zijn onze prijzen allemaal zichtbaar op onze website. U betaalt alleen wat is afgesproken.
Mag ik langskomen op kantoor?
U bent altijd van harte welkom op ons kantoor in Amsterdam voor een kop koffie, en al uw vragen wij zullen ons best doen om u te helpen.
Als ik DE ZZPHELD bel, krijg ik dan meteen een rekening?
Waarom zou ik voor DE ZZPHELD kiezen?
-Wij zijn een gespecialiseerd boekhoudkantoor dat zich focust op de administratie van de zzp’er
-Wij zijn 24/7 bereikbaar per telefoon en whatsapp
-Wij bieden heel scherpe vaste maand tarieven zonder extra kosten (zie tarieven lijst).
-Wij bieden een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.
-Wij nemen uw zorgen over voor u en u kunt zich focussen op de bedrijfsvoering, gemiddeld zal u dit 26 uren per maand schelen.
-Wij specialiseren ons alleen door diensten aan te bieden aan zzp’ers. Zo bieden we extra aandacht aan de zzp’er.
-Als starter krijg je een extra startersbegeleiding dit is gratis en is inbegrepen in de maandprijs.
Hoe werkt inschrijven bij jullie?
Dank voor je interesse! Het begint met een gesprek via telefoon of e-mail maar je bent ook van harte welkom ons kantoor. Mocht je op basis daarvan denken: DE ZZPHELD moet mijn nieuwe boekhouder worden, volgen we een aantal stappen. Zoals: 1. Jij meldt je aan, dit kan op de volgende manieren:
– via de website
– telefonisch
– per mail
– via whatsapp
– of kom langs op ons kantoor 2. Wij controleren je Aanmelding en nemen uiterlijk de volgende werkdag contact met je op!
3. Kennismaking via Teams/ Zoom, maar je bent ook van harte welkom op ons kantoor; 4. Akkoord gaan met onze prijsopgave;
5. Uploaden van al jouw stukken via onze eigen online omgeving;
6. Start van de samenwerking
Dus jullie regelen alles? Ik hoef niets meer te doen?
Staan jullie wel bekend als intermediair bij de belastingdienst?
Al klant?
Your Title Goes Here
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Hoe zit het met de aangifte Inkomstenbelasting?
Je ontvangt bij ons altijd eerst een conceptversie van het aangifte rapport. Deze wordt dan door jou schriftelijk (digitaal) goedgekeurd. Na jouw goedkeuring wordt deze definitief ingediend. Zoals bekend volgt enige tijd later vanzelf per post de voorlopige aanslag. En vervolgens kan het tot drie jaar duren voor je een definitieve aanslag van de fiscus opgelegd krijgt. Daar kunnen wij niets aan veranderen.
Welke stukken moet ik aanleveren?
Hieronder lees je terug wat nodig is om jouw boekhouding op orde te hebben en de aangiften op tijd te kunnen indienen:
– Al jouw verkoopfacturen. Dit zijn facturen die jij naar jouw opdrachtgevers/cliënten stuurt.
– Al jouw inkoopfacturen. Dit zijn facturen of bonnen die jij ontvangt van bijvoorbeeld jouw inkopen, bedrijfskosten, reistransacties e.d.
– Al jouw banktransacties in CAMT.053 of MT940 format. Tenzij je gebruik maakt van de bankenkoppeling.
Hoe vaak lever ik mijn stukken aan?
Op welke wijze lever ik aan?
Kan ik facturen in Excel aanleveren?
Je kunt je facturen niet in Excel .XLS aanleveren. Zoals gemeld in de “Aanlever instructies” e-mail die je tijdens je inschrijving van ons hebt ontvangen, zijn de volgende bestandsformaten vereist: PDF, JPG, JPEG of UBL-format. Dit zijn overigens industriestandaards.
Wanneer ontvang ik de btw-aanslag? Ik moet betalen!
Bewaren jullie mijn administratie volgens, in overeenstemming met de fiscale bewaarplicht?
Eenmaal aangeleverd kan ik mijn bon dan weggooien?
Waarom zijn jullie tarieven zo scherp?
Wij hebben ons bedrijf efficiënt ingericht: geen groot kantoor, geen vast personeel (extern ingehuurde specialisten), geen grote overhead (focus op een doelgroep en specifieke software).
Waar moet ik extra voor betalen?
Zie hiervoor de tarieven pagina. Soms komt het voor, dat er meer diensten nodig zijn. Dat doen wij dan op basis van ons uurtarief. Denk hierbij aan:
• Begeleiden van een boekencontrole;
• Het aanvragen van de KOR; • Indienen van bezwaartrajecten;
• Correspondentie met de Rijksoverheid Maar ook meer specifieke rapportages zoals:
• Jaarstukken t.b.v. hypotheek of huurhuis
• Tussentijdse rapportages
• Al van dien aard
Is automatische incasso mogelijk?
Ik wil geen automatische incasso
Telefoon
Bel ons ma t/m zo van 8:30 tot
22:00 op 06 47 69 96 94