Nog geen klant maar wel interesse?

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Zit ik vast aan een contract?

Nee, het is geheel flexibel en maandelijks opzegbaar zonder enige extra kosten. U betaalt alleen in de maand dat u bij ons zit.

Zijn er verborgen kosten?

Nee wij vinden dat alles transparant moet zijn naar de klant, daarom zijn onze prijzen allemaal zichtbaar op onze website. U betaalt alleen wat is afgesproken.

Mag ik langskomen op kantoor?

U bent altijd van harte welkom op ons kantoor in Amsterdam voor een kop koffie, en al uw vragen wij zullen ons best doen om u te helpen.

Als ik DE ZZPHELD bel, krijg ik dan meteen een rekening?
Nee, in de jaarprijs van DE ZZPHELD zit onbeperkt telefonisch contact opgenomen. Wij vinden het belangrijk dat wij laagdrempelig zijn en de vragen gesteld kunnen worden, zonder dat daar een rekening tegenover staat
Waarom zou ik voor DE ZZPHELD kiezen?

-Wij zijn een gespecialiseerd boekhoudkantoor dat zich focust op de administratie van de zzp’er
-Wij zijn 24/7 bereikbaar per telefoon en whatsapp
-Wij bieden heel scherpe vaste maand tarieven zonder extra kosten (zie tarieven lijst).
-Wij bieden een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.
-Wij nemen uw zorgen over voor u en u kunt zich focussen op de bedrijfsvoering, gemiddeld zal u dit 26 uren per maand schelen.
-Wij specialiseren ons alleen door diensten aan te bieden aan zzp’ers. Zo bieden we extra aandacht aan de zzp’er.
-Als starter krijg je een extra startersbegeleiding dit is gratis en is inbegrepen in de maandprijs.

Hoe werkt inschrijven bij jullie?

Dank voor je interesse! Het begint met een gesprek via telefoon of e-mail maar je bent ook van harte welkom ons kantoor. Mocht je op basis daarvan denken: DE ZZPHELD moet mijn nieuwe boekhouder worden, volgen we een aantal stappen. Zoals: 1. Jij meldt je aan, dit kan op de volgende manieren:
– via de website
– telefonisch
– per mail
– via whatsapp
– of kom langs op ons kantoor 2. Wij controleren je Aanmelding en nemen uiterlijk de volgende werkdag contact met je op!
3. Kennismaking via Teams/ Zoom, maar je bent ook van harte welkom op ons kantoor; 4. Akkoord gaan met onze prijsopgave;
5. Uploaden van al jouw stukken via onze eigen online omgeving;
6. Start van de samenwerking

Dus jullie regelen alles? Ik hoef niets meer te doen?
Om jouw boekhouding op orde te houden en de belastingaangifte op tijd te kunnen indienen, dien je je administratie in nette en ordelijke vorm op tijd aan te leveren aan ons. Je actuele administratie ontvangen wij het liefst iedere maand doch uiterlijk voor de 7e van de maand in het opvolgende kwartaal.
Staan jullie wel bekend als intermediair bij de belastingdienst?
Jazeker. Inclusief becon nummer. Dat is een registratienummer gekoppeld aan ons kantoor. Daarmee communiceren wij in bijvoorbeeld per brief of via de aangiftesoftware met de belastingdienst functionarissen. Wij mogen jou dus vertegenwoordigen in het geval van controversen of een geschil met de fiscus. Bovendien kent de Belastingdienst ons als geregistreerd boekhoudkantoor.

Al klant?

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hoe zit het met de aangifte Inkomstenbelasting?

Je ontvangt bij ons altijd eerst een conceptversie van het aangifte rapport. Deze wordt dan door jou schriftelijk (digitaal) goedgekeurd. Na jouw goedkeuring wordt deze definitief ingediend. Zoals bekend volgt enige tijd later vanzelf per post de voorlopige aanslag. En vervolgens kan het tot drie jaar duren voor je een definitieve aanslag van de fiscus opgelegd krijgt. Daar kunnen wij niets aan veranderen.

Welke stukken moet ik aanleveren?
Tijdens de inschrijving heb je o.a. de “Aanlever instructies” mail ontvangen. Daarin staan nadere instructies hoe je wat moet aanleveren. Ook hebben wij tijdens de intake via Teams het een en ander uitgelegd.
Hieronder lees je terug wat nodig is om jouw boekhouding op orde te hebben en de aangiften op tijd te kunnen indienen:
– Al jouw verkoopfacturen. Dit zijn facturen die jij naar jouw opdrachtgevers/cliënten stuurt.
– Al jouw inkoopfacturen. Dit zijn facturen of bonnen die jij ontvangt van bijvoorbeeld jouw inkopen, bedrijfskosten, reistransacties e.d.
– Al jouw banktransacties in CAMT.053 of MT940 format. Tenzij je gebruik maakt van de bankenkoppeling.
Hoe vaak lever ik mijn stukken aan?
Iedere maand. Je ontvangt hiervoor een automatische reminder. Wel zo handig! Want bij ons lever je iedere maand je stukken aan volgens de “Aanlever instructies”. Uiterlijk de 7e dag van het betreffende belastingkwartaal. Bijvoorbeeld: als we in april aangifte van de omzetbelasting moeten doen, hebben wij uiterlijk 7 april al jouw stukken nodig. Je bent uiteraard niet de enige cliënt. Om ons werk op tijd te kunnen afronden, vragen wij iedereen om iedere maand alles netjes aan te leveren. Maar uiterlijk de 7e dag van het belastingkwartaal.
Op welke wijze lever ik aan?
Tijdens de inschrijving maken wij een uniek mailadres voor je aan. Deze is gekoppeld aan ons systeem. Zorg dat je de juiste documenten naar het juiste email adres stuurt. Anders worden deze niet goed verwerkt. LET OP: Maak je gebruik van onze App, dan heb je tijdens de instructie het betreffende emailadres al ingevuld. Heb je ons een vraag te stellen, of wil je een email bericht sturen? Dan stuur je die naar ons eigen email adres wat bij jou bekend is en niet naar deze twee aanleveradressen.
Kan ik facturen in Excel aanleveren?

Je kunt je facturen niet in Excel .XLS aanleveren. Zoals gemeld in de “Aanlever instructies” e-mail die je tijdens je inschrijving van ons hebt ontvangen, zijn de volgende bestandsformaten vereist: PDF, JPG, JPEG of UBL-format. Dit zijn overigens industriestandaards.

Wanneer ontvang ik de btw-aanslag? Ik moet betalen!
Er zijn vier belastingkwartalen in een heel jaar. Bijna iedere ondernemer in Nederland doet ieder kwartaal aangifte van de omzetbelasting. In die vier omzetbelastingaangifte perioden verwerken wij vele transacties van al onze cliënten en dienen wij de aangiften in. Bijvoorbeeld in januari de btw-aangifte over het 4e kwartaal van het vorige jaar. In april doen we dat dan weer over het 1e kwartaal van dit jaar, in juli over het 2e kwartaal van dit jaar etc. Ergens tussen de 1e en de 28e van de maand januari, april, juli en oktober ontvang je van ons per e-mail de berekening van jouw btw-aangifte met het eventueel te betalen bedrag. Deze dien je dan direct (en wel voor de 31e of 30e van die maand) aan de Belastingdienst te betalen onder vermelding van het kenmerk wat wij je geven. Het op tijd betalen van het exacte bedrag plus het juiste kenmerk, op het rekeningnummer van de Belastingdienst zorgen ervoor dat jouw aanslag correct betaald wordt aan de Belastingdienst.
Bewaren jullie mijn administratie volgens, in overeenstemming met de fiscale bewaarplicht?
Vooropgesteld dat jij als ondernemer zélf een bewaarplicht hebt, is het inderdaad zo dat jouw gehele boekhouding per jaar wordt opgeslagen in een zogenaamde “audit file”.
Eenmaal aangeleverd kan ik mijn bon dan weggooien?
Je bent als ondernemer wettelijk verplicht je administratie 7 jaren te bewaren. Dus de originele facturen en bonnen die je instuurt voor je boekhouding via de aanleveradressen, moet je zélf zeven jaar archiveren en indien nodig ook kunnen overhandigen bij een boekcontrole. Wij zijn geen archief of opslag. Wij verwerken alleen jouw administratie.
Waarom zijn jullie tarieven zo scherp?

Wij hebben ons bedrijf efficiënt ingericht: geen groot kantoor, geen vast personeel (extern ingehuurde specialisten), geen grote overhead (focus op een doelgroep en specifieke software).

Waar moet ik extra voor betalen?
Je betaalt een vast bedrag per maand voor het verwerken van de boekhouding en het indienen van de belastingaangiften.
Zie hiervoor de tarieven pagina. Soms komt het voor, dat er meer diensten nodig zijn. Dat doen wij dan op basis van ons uurtarief. Denk hierbij aan:
• Begeleiden van een boekencontrole;
• Het aanvragen van de KOR; • Indienen van bezwaartrajecten;
• Correspondentie met de Rijksoverheid Maar ook meer specifieke rapportages zoals:
• Jaarstukken t.b.v. hypotheek of huurhuis
• Tussentijdse rapportages
• Al van dien aard
Is automatische incasso mogelijk?
Jazeker. Betaling voor het abonnement geschiedt via automatische incasso, tenzij anders is overeengekomen. Voor de automatische incasso verleen je een digitale incassomachtiging.
Ik wil geen automatische incasso
Als je het abonnement niet met automatische incasso wenst te betalen, dan wordt er een los bedrag per factuur plus administratiekosten door ons aan jou in rekening gebracht.

Telefoon

Bel ons ma t/m zo van 8:30 tot
22:00 op 06 47 69 96 94

E-mail

E-mail ons 24/7 op
info@dezzpheld.nl Wij
reageren dezelfde dag nog!

WhatsApp

Wij beantwoorden je vragen
24/7 op elk gewenst moment, jij
ontvangt binnen maximaal 30
minuten een reactie.